AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 fantastik 4
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

cemaydemir
Üye



Turkey
İleti 42

İletim - 11/02/2006 :  18:51:35  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
arkadaşlar bu fantastik dörtlü nasıl yüklenecek anlatırmısınız instal diyom karanlık biyer çıkıyo sonra karanlık yer kapanıyo burda yapmam gereken nedir

yok adamım yok

yamaco
Üye



Turkey
İleti 118

İletim - 11/02/2006 :  19:58:16  Bilgileri Göster  yamaco'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Cd bozuktur.Değiştirmeyi dene.Kopya oyun ise çoğunlukla böyle hata verirler.

Kanına isyan etme küçüğüm,
Gün olur genlerin hesap sorar senden.

Ben deliyle deli olurum.
Akıllıya deli olurum!!!


Sayfanın En Üstüne Git

cemaydemir
Üye



Turkey
İleti 42

İletim - 11/02/2006 :  20:49:00  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
yardımın için saol

yok adamım yok
Sayfanın En Üstüne Git

007 JAMES BOND
Üye



İleti 267

İletim - 13/02/2006 :  18:51:59  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Bencede CD bozuktur.Ben yinede yüklenimini anlatayım.Başlangıçta install'a basıosun.Sonra(oraları yani seçme yerrlerini diyorum oralarını anlatmıycam:)) normal bir şekilde CD'leri sıra sıra takıp oyunu yüklüosun.

KOLAY GELSİN ARKADAŞIM:)

İNŞALLAH BAŞARIRSIN!!!
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.03 Snitz Forums 2000