Arkadaslar ben bu oyunu bugun aldim...yukledikten sonra new game diyorum,Loading diyor ancak acilmiyor sizce sorun ne olabilir oyunu onayanlar varsa bilirler loading derken sag altta yuvarlak bisey var normalde onun donmesi gerekiyor ama bende bi kac tur attiktan sonra duruyor sistem gereksinimim istenenin oldukca uzerinde... sizce problem ne olabilir? yardim ederseniz sevirim.simdiden tesekkurler.
yaw arkadaşlar ben bi yerde takıldım. Falaise de Fleur’da bi gemi var ona escortluk edecek gemiyimi ne bekliomuş. Falaise de Fleur’a geldiğimde bi adam gelio şehri gezdirmek için ondan bilgileri alıyorum gidiorum tavernanın sahibiylede konuşuorum yukarıya çıkıp adamla konuşcam adm konuşmuo diolog mu ne eksik galiba adam exit dio ondan sonrada konuşmuo. yardım edin delircem