AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Kabus 22'nin yapımı tamamlandı. (20.09.2005)
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

yasin22
Yeni Üye

İleti 1

İletim - 20/09/2005 :  21:40:55  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Uzun bir yapım aşamasından sonra Kabus 22'nin yapımı tamamlanmıştır.
Kabus 22'nin yeni tanıtım videosunu ve oyun içi görüntülerini sitemizde görebilirsiniz.

İlginizden dolayı teşekkür ederiz.
www.kabus22.com

Last Light


Son Işık Ltd. Şti.
20.09.2005

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 20/09/2005 :  22:28:06  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Güzel haber. Uzun zamandır beklediğim bir oyundu.

Oyun satışa ne zaman sunulacak ve aklınızdaki fiyat nedir?

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

_GaNdAlF_
Üye

Turkey
İleti 896

İletim - 21/09/2005 :  19:50:39  Bilgileri Göster  _GaNdAlF_'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Nasıl bir oyun bu?Güzele benziyo.

Üyelik Tarihi 02/07/2005
Sayfanın En Üstüne Git

Lightning
Seçkin Üye



Turkey
İleti 398

İletim - 22/09/2005 :  01:38:46  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
bi süredir beklediimiz güzel bi oyun(umuyoruz), ewt. çıksada oynasak. nezman piyasada acebası bilgi warmı??

Lost in shadows of my own..
Sayfanın En Üstüne Git

SafaX
Üye

Turkey
İleti 136

İletim - 07/10/2005 :  20:26:16  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Resimlerinden anladığım kadarıyla "Resident Evil 3: Nemesis" oyununa çoook benziyo.
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000