|
| Yazar |
Konu  |
|
|
Cakal_Kurt
Üye
    
İleti 10 |
İletim - 25/10/2005 : 23:39:44
|
Ya bi oyun alamıyorum en son culf do i bitirdim ama sonra oyun almaya korkuyorum bana br oyun önerebilirmisiniz lütfen.Yanlız önericeniz oyun bilgisayarımın özelliğine göre olsun... pc özellikleri:(256 rem-128 ekran kartı) şimdiden tşkler arkadaşlar................ |
|
|
sozerayberk
Üye
   
Turkey
İleti 8 |
İletim - 08/11/2005 : 15:02:03
|
| ben bu aralar battle strike die bi oyun oynuyorum zor ama çok güzel istersen dene.Bide fear da çok güzel bi oyun seş birini. |
 |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 11/11/2005 : 21:36:34
|
| call of duty 2 kesinlikle oynamanı tavsiye ederim. |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
|
ejderhaaa
Üye
    

Turkey
İleti 36 |
İletim - 13/11/2005 : 19:23:32
|
| tamam da sadece bunla bitmyor baska ozelliklerini de sole |
Atsam mi acaba?
KARDES TAKIM RealBetmen VE EJDERHAAA |
 |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 15/11/2005 : 18:36:16
|
valla oyunun grafikleri çok güzel olmuş oynayabilirlik kolay ama ençok hoşuma giden yanı:oyunda güç alma olayı yok tabiki buna balı olarakta kolay ölmüyorsunuz(kolaylık seviyesine göre değişir) |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
|
007 JAMES BOND
Üye
    

İleti 267 |
İletim - 19/01/2006 : 17:11:04
|
ne tür oyun seviyosun         |
Cs'ci Pr0!
Counter Strike 1.6 Nick:
Dark'TeaM # - SergeanT.[A]wP - |
 |
|
| |
Konu  |
|
|
|
|