AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Brother In Arms hata.....
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

Wolf Prince14
Üye



Turkey
İleti 112

İletim - 17/11/2005 :  12:27:09  Bilgileri Göster  Wolf Prince14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Arkadaşlar oyun normal yüklendi oyuna tıkladığımda hata veriyo sistem gereksinimler yetiyo Allah'ını seven yardım etsin lütfen.....

HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!!

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 17/11/2005 :  22:50:32  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Ne hatası veriyor?

Konu, uygun yere taşınmıştır.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

Wolf Prince14
Üye



Turkey
İleti 112

İletim - 19/11/2005 :  10:53:13  Bilgileri Göster  Wolf Prince14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
|KRONDOR| hocam oyunu Kipa'dan almıştım,götürdüm ve değiştirdim,oyun iyi oynuyooo,hiç bi sorun kalmadı....İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....

HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!!
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000