AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Call, Swat or Delta
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

-eL_Niño-
Seçkin Üye



Turkey
İleti 1802

İletim - 21/02/2006 :  20:29:39  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
arkadaşlar sizce
Call of Duty:United Offensive
Swat4
Delta Force:Black Hawk Down

mu??????????????????????

Member Since: 23/07/2005

bLa bLa...
DeatH_SoldieR (M.Ö) || -eL Niño- (M.S)

Tüm umudunuzu kaybetmek özgürlüktür..

bombula
Seçkin Üye



Bahamas
İleti 1191

İletim - 22/02/2006 :  10:30:42  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Dea bunlar o kadar farklı oyunlarki kıyaslama yapabilmek zor.Call ve df biraz daha az strateji gerektiren el ve göz ikilisini iyi kullanan her oyuncunun oynayabileceği oyunlardır.Swat-rainbowsix serileri daha çok taktik strateji gerektiren oyunlardır.Özellikle R6 serisi iyi planlama gerektiren genelde insana saç baş yoldurup kel bırakan bir oyundur.

3 silahşörler ölmez.Vatan bölünmez
Sayfanın En Üstüne Git

-eL_Niño-
Seçkin Üye



Turkey
İleti 1802

İletim - 23/02/2006 :  18:39:13  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
saol ama benim amacım farklıydı.benim amacım böyle bir araştırma yapıp takım türü FPS,aksiyon veya strateji oyunu almaktı

takım oyunu oynamak isteyen biriyim onun için böyle bir iş yaptım
saol...

Member Since: 23/07/2005

bLa bLa...
DeatH_SoldieR (M.Ö) || -eL Niño- (M.S)

Tüm umudunuzu kaybetmek özgürlüktür..
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000