AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Bilgisayarınıza Göre Oyun
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 2

UA_1991
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 25/02/2006 :  17:18:31  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Bilgisayar sisteminizin çalıştırabileceği oyunları bu başlık altında öğrenebilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey, bilgisayar sisteminizi ve oynamak istediğiniz oyun veya oyunların isimlerini yazmak.

Mesajınızı yazarken, girmeniz gereken bilgiler:

İşlemciniz: (Örnek: AMD Athlon 64 3000MHz)
RAM'iniz: (Örnek: 512MB DDR)
Ekran Kartınız: (Örnek: GeForce 6600GT 128MB)
Sabit Diskiniz: (Örnek: 60GB, 40GB'ı boş)
İşletim Sisteminiz: (Örnek: Windows XP Pro)
Oynamak İstediğiniz oyunlar: (Örnek: Age Of Empires 3, Doom 3, F.E.A.R.)

Geforce
Üye



Turkey
İleti 580

İletim - 25/02/2006 :  17:49:56  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
İŞTE GERÇEK SİSTEM ÖNCEKİ ESKİ SİSTEMDİ
İşlemci:Intel Pentium 4 3.2 Ghz
Ram:512 Mb ddram
Ekran Kartı:Geforce FX 5200 128 mb
Sabit Disk: 60 Gb 50Gb boş
İşletim Sistemi:Windows XP Pro
Oynamak istediğim oyunlar:Battlefield 1942,Call Of Duty 2,Battlefield 2

HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM ESKİ SİSTEMİMİ YAZMIŞIM.

...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...

Mustafa Kemal ATATÜRK

Orada yakında bir Deniz var!

Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?

"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."

(:
Sayfanın En Üstüne Git

kabil
Seçkin Üye



Turkey
İleti 1021

İletim - 25/02/2006 :  19:54:17  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
battlefield 1942 yi bilmem ama call of duty 2 yi oynaya biliceğini hiç sanmıyorum

Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...

İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete.
Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte...
Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken...
Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.

william shakespeare
Sayfanın En Üstüne Git

Geforce
Üye



Turkey
İleti 580

İletim - 26/02/2006 :  08:29:02  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
kabil tarafından yazılan:

battlefield 1942 yi bilmem ama call of duty 2 yi oynaya biliceğini hiç sanmıyorum


ya pardon bi önceki sistemi yazmışım.

...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...

Mustafa Kemal ATATÜRK

Orada yakında bir Deniz var!

Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?

"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."

(:
Sayfanın En Üstüne Git

kabil
Seçkin Üye



Turkey
İleti 1021

İletim - 26/02/2006 :  10:02:47  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
kesinlikle sorun olmadan oynarsın

Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...

İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete.
Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte...
Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken...
Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.

william shakespeare
Sayfanın En Üstüne Git

fatalfight
Üye

Turkey
İleti 15

İletim - 28/02/2006 :  10:04:40  Bilgileri Göster  fatalfight için bir AOL İletisi Gönder  fatalfight için bir ICQ İletisi Gönder  fatalfight'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  fatalfight için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
benim pc inntel pentium 4 2,8 512 ram
geforce 64 mb mx 400 ekran kartı
52 x cd rom sürücü

oyun : prince of persia sands of time

vol
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 2 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000