|
| Yazar |
Konu  |
|
Geforce
Üye
    

Turkey
İleti 580 |
İletim - 28/02/2006 : 10:11:55
|
alıntı: kabil tarafından yazılan:
kesinlikle sorun olmadan oynarsın
Battlefield 2'yi oynayabilirmiyim? onda çok şüpheliyim?
|
...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...
Mustafa Kemal ATATÜRK
Orada yakında bir Deniz var!
Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?
"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."
(: |
 |
|
|
metinko
Yeni Üye
Turkey
İleti 1 |
İletim - 11/03/2006 : 18:02:54
|
| Pentium 4 CPU 2.80CHz 224 MB RAM nas1 oyunlar oynayabilirim |
 |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 17/03/2006 : 12:47:22
|
valla ram biraz daha yüksek olursa çoğu oyunu oynarsın tabi bide ekran kartında önemli onu da yazarsan daha iyi cevap verebilirim. |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
Konu  |
|
|
|
|