|
| Yazar |
Konu  |
|
UA_1991
Üyeliği Kilitli
Turkey
İleti 0 |
İletim - 25/02/2006 : 17:18:31
|
Bilgisayar sisteminizin çalıştırabileceği oyunları bu başlık altında öğrenebilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey, bilgisayar sisteminizi ve oynamak istediğiniz oyun veya oyunların isimlerini yazmak.
Mesajınızı yazarken, girmeniz gereken bilgiler:
İşlemciniz: (Örnek: AMD Athlon 64 3000MHz) RAM'iniz: (Örnek: 512MB DDR) Ekran Kartınız: (Örnek: GeForce 6600GT 128MB) Sabit Diskiniz: (Örnek: 60GB, 40GB'ı boş) İşletim Sisteminiz: (Örnek: Windows XP Pro) Oynamak İstediğiniz oyunlar: (Örnek: Age Of Empires 3, Doom 3, F.E.A.R.) |
|
|
Geforce
Üye
    

Turkey
İleti 580 |
İletim - 25/02/2006 : 17:49:56
|
İŞTE GERÇEK SİSTEM ÖNCEKİ ESKİ SİSTEMDİ İşlemci:Intel Pentium 4 3.2 Ghz Ram:512 Mb ddram Ekran Kartı:Geforce FX 5200 128 mb Sabit Disk: 60 Gb 50Gb boş İşletim Sistemi:Windows XP Pro Oynamak istediğim oyunlar:Battlefield 1942,Call Of Duty 2,Battlefield 2
HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM ESKİ SİSTEMİMİ YAZMIŞIM. |
...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...
Mustafa Kemal ATATÜRK
Orada yakında bir Deniz var!
Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?
"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."
(: |
 |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 25/02/2006 : 19:54:17
|
| battlefield 1942 yi bilmem ama call of duty 2 yi oynaya biliceğini hiç sanmıyorum |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
|
Geforce
Üye
    

Turkey
İleti 580 |
İletim - 26/02/2006 : 08:29:02
|
alıntı: kabil tarafından yazılan:
battlefield 1942 yi bilmem ama call of duty 2 yi oynaya biliceğini hiç sanmıyorum
ya pardon bi önceki sistemi yazmışım. |
...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...
Mustafa Kemal ATATÜRK
Orada yakında bir Deniz var!
Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?
"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."
(: |
 |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 26/02/2006 : 10:02:47
|
| kesinlikle sorun olmadan oynarsın |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
|
fatalfight
Üye
    
Turkey
İleti 15 |
İletim - 28/02/2006 : 10:04:40
|
benim pc inntel pentium 4 2,8 512 ram geforce 64 mb mx 400 ekran kartı 52 x cd rom sürücü
oyun : prince of persia sands of time |
vol |
 |
|
Konu  |
|
|
|
|