AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Commandos Strike Force
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

Traffic
Seçkin Üye

Turkey
İleti 612

İletim - 22/03/2006 :  17:09:43  Bilgileri Göster  Traffic için bir AOL İletisi Gönder  Traffic için bir ICQ İletisi Gönder  Traffic'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Traffic için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Bravo eidosa. 3 seriyi strategy platformunda çıkartıp sonra bu oyunu first person tarzında karşımıza sundu ya bravo..
Oyuna ilk olarak sniper cıyla başlıyoruz. Hemen derenin kıyısındaki 2 almanı öldürüp, almanların kamp yerlerine gidiyorsunuz.Amacımız oradaki arkadaşlarımızı kurtarmak.İşte başlangıç böyle.
Grafiklerde standart motor kullanılmış. Bildiğimiz mohaa motoru diyebilirim. Yapay zeka biraz basit geldi fakat oyunun ilerisinde zorlu düşmanlar bizi bekliyor gibi geldi bana. Bende oyunun başındayım o yüzden bir şey diyemiyorum.Ama alın oynayın oynayış tarzıda klasik tarzda yapılmış. Herhangi bir problem yok...
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000