Bravo eidosa. 3 seriyi strategy platformunda çıkartıp sonra bu oyunu first person tarzında karşımıza sundu ya bravo.. Oyuna ilk olarak sniper cıyla başlıyoruz. Hemen derenin kıyısındaki 2 almanı öldürüp, almanların kamp yerlerine gidiyorsunuz.Amacımız oradaki arkadaşlarımızı kurtarmak.İşte başlangıç böyle. Grafiklerde standart motor kullanılmış. Bildiğimiz mohaa motoru diyebilirim. Yapay zeka biraz basit geldi fakat oyunun ilerisinde zorlu düşmanlar bizi bekliyor gibi geldi bana. Bende oyunun başındayım o yüzden bir şey diyemiyorum.Ama alın oynayın oynayış tarzıda klasik tarzda yapılmış. Herhangi bir problem yok...