AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Enter the matrix
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 4

ramco17
Üye



Turkey
İleti 104

İletim - 29/06/2005 :  16:36:53  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
oyunda epey bir ilerleme katettim ama yeni bir bölüme geldim oyun başladıktan birkaç saniye sonra pc resetleniyor.

YArdımlarınız için şimdiden tşklerr.!!


oyun yapiminda türkler hep arka plandamı kalsın!

akrep_kral
Üye



Turkey
İleti 163

İletim - 30/06/2005 :  22:10:36  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
sil yeniden yükle..çoğu zaman işe yarar.
Sayfanın En Üstüne Git

ramco17
Üye



Turkey
İleti 104

İletim - 01/07/2005 :  00:52:58  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
çok kez denedim ama yine olmadıııııı
bu seferde 4.cd de hata veriyor.

oyun yapiminda türkler hep arka plandamı kalsın!
Sayfanın En Üstüne Git

akrep_kral
Üye



Turkey
İleti 163

İletim - 01/07/2005 :  09:04:55  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
he tamam aynısı bendede oluyodu.başta yüklerken minimumu seç.tam hatırlamıyorum.o zaman düzeltmiştim galiba.
Sayfanın En Üstüne Git

ramco17
Üye



Turkey
İleti 104

İletim - 01/07/2005 :  14:11:02  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
sende de 4,cd dedimi hata çıkarıyorduu!!

oyun yapiminda türkler hep arka plandamı kalsın!
Sayfanın En Üstüne Git

ramco17
Üye



Turkey
İleti 104

İletim - 01/07/2005 :  14:28:23  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
oyunu yüklemeye başlarken öyle bir seçenek çıkmıyor.
kurulumdan öncemi diyorsun yoksa oyun esnasındamı?

oyun yapiminda türkler hep arka plandamı kalsın!
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 4 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000