bende o oyunu oynarken biyerde restart atmıştı hani adam kadınla kavga ettikten sonra yeni bölüme geçerken rst attı bu arada cd'yi suda iyice bi yıka ve iyicebi kurula bende oyunun3. cd'sini yüklerken hata raporu vermişti cd'yi yıkadım takır takır çalıştı not:değişiklik olsun diye adamla kadının ismini yazmadım
aynen dediğin yerde çıkarıyor sorun yıkamanın bir faydası olurmu bilmem?? ama yinede denerim ne olacak yeterki çalışsın ama olsa bile oyuna yeniden başlamak lazım!!
oyunu pc den kaldırdım çalışmıyor diye save dosyalarını da kaydetmek hiç düşünmedim oyun olsunda o mesele pek önemli değil baştan oynarız daha güzel bence deneyimli başlarız oyuna!!..