AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Enter the matrix
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 4

terminator64
Üye



Turkey
İleti 7

İletim - 07/07/2005 :  01:32:37  Bilgileri Göster  terminator64 için bir AOL İletisi Gönder  terminator64 için bir ICQ İletisi Gönder  terminator64'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  terminator64 için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
bende o oyunu oynarken biyerde restart atmıştı hani adam kadınla kavga ettikten sonra yeni bölüme geçerken rst attı
bu arada cd'yi suda iyice bi yıka ve iyicebi kurula bende oyunun3. cd'sini yüklerken hata raporu vermişti cd'yi yıkadım takır takır çalıştı
not:değişiklik olsun diye adamla kadının ismini yazmadım

___knight___
Sayfanın En Üstüne Git

ramco17
Üye



Turkey
İleti 104

İletim - 08/07/2005 :  02:43:11  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
aynen dediğin yerde çıkarıyor sorun yıkamanın bir faydası olurmu bilmem??
ama yinede denerim ne olacak yeterki çalışsın
ama olsa bile oyuna yeniden başlamak lazım!!

oyun yapiminda türkler hep arka plandamı kalsın!
Sayfanın En Üstüne Git

NoD0ubT
Seçkin Üye



Turkey
İleti 785

İletim - 08/07/2005 :  02:45:36  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Save dosyalarını yedekle..
alıntı:

ama olsa bile oyuna yeniden başlamak lazım!!



Sayfanın En Üstüne Git

ramco17
Üye



Turkey
İleti 104

İletim - 08/07/2005 :  03:36:54  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
oyunu pc den kaldırdım çalışmıyor diye save dosyalarını da kaydetmek hiç düşünmedim oyun olsunda o mesele pek önemli değil baştan oynarız daha güzel bence deneyimli başlarız oyuna!!..

oyun yapiminda türkler hep arka plandamı kalsın!
Sayfanın En Üstüne Git

buraksadikbasar
Üye



Turkey
İleti 82

İletim - 08/07/2005 :  18:17:16  Bilgileri Göster  buraksadikbasar'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
kendini tekrar tekrar yormuş olursun aynı bölümleri oynamak sıkıyor insanı bence :(

No Comment ...
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 4 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000