cd çizikse diş macunu ile yıkayıp suyla temizleyip kurulaman lazım.eyer hala çalmıyosa cd yi değiştir derim olaki çalıştı takıldığın yerde bana sor.(oynu bitirdimde)
Yaw bu kadar problemli olan Enter The Matrix i oynayacağanıza THE MATRIX: PATH of NEO yu oynasanıza.Hem Path of Neo da adından da anlaşıldığı gibi asıl admımız NEO yu yönetiyoruz.The Matrix de ise Ghost ve Niobe tamam onlar da güzel ama NEO varken onları oynamak saçma.Üstelik Enter The Matrix te senaryo işlayişi tamamen farklı ve filmdekilerden farklı daha çok arka planda neler olmuş onları işliyor; fakat Path of Neo da bizleri The Matrix Trilogy(Üçleme) yani üç filmin de senaryosu karşılıyor ve oynamamıza izin veriyor ki oyunun adından da anlaşılıyor bu ''PATH OF NEO''(Neo' nun yolu).Yani Neo nun yaptığı her şeyi biz de tecrübe ediyoruz.HATTA oyun Neo'nun yaptığı SEÇİMLERİ tekrar yapmamıza yada Neo'nun yaptığının TAM TERSİNİ yapmamıza İZİN VERİYOR.Yani filmde Neo nun ajanlara yakalandığı bölümde eğer yeterince çabuk olursanız Trinity ile KAÇMANIZA izin veriyor yada Neo ajanla karşılaşınca kaçıyor ama siz kalıp dövüşebilirsiniz.Hattâ kırmızı hapı da alabilirsiniz ki ben bi denemenizi öneriyorum.Ayrıca bu oyun ilk oyundan çok daha gelişmiş ve daha az hatası var.Sadece 55 MB(aslında bir oyun için oldukça yüksek bir rakamdır kendisi) lık bir patch var ve patch le birlikte birçok hata gideriliyor.2. bir patch ile de süper bir oyun olabilir.Halâ Enter The Matix oynayan varsa bence hemen bırakıp bir Path of Neo alsın ve Trilogy nin zevkine baksın.
Sith Sidious:Lord Vader can you hear me? Darth Vader:Yes, Master?Where is Padme?Is she allright?Is she safe? Sith Sidious:It seems in your anger you've killed her! Darth Vader:What!?...I shouldn't have!... ...NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!...