AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Enter the matrix
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 4

ramco17
Üye



Turkey
İleti 104

İletim - 10/07/2005 :  23:53:05  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
yanılıyorsun!! sen bir filmi iki defa izlemedinmi hiç işte buda aynı hesap:D

oyun yapiminda türkler hep arka plandamı kalsın!
Sayfanın En Üstüne Git

APOJEN
Üye

Turkey
İleti 14

İletim - 19/07/2005 :  08:17:05  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
yaw max payne mi güzel yoksa matrix mi
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 19/07/2005 :  13:03:12  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Apojen, konuyla alakasız mesajlar yazmaman konusunda uyarmıştım seni değil mi? Bir şans daha veriyorum, bir dahakine üyeliğin kilitlenmiş olacak.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

phantom
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 28/07/2005 :  12:11:57  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
arkadalar ben enter the matrix'de oynarken trinityi yenince yeni bölüme geçerken donuyo ve bilgisayar1 yeniden bas1at1yor neden olabilir çözüm bulabilirmisiniz...???
Sayfanın En Üstüne Git

phantom
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 28/07/2005 :  12:16:49  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
ramco17 ben yiniden yükledim oldu sendede olur olmassa cd raytir okumayabilir....
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 4 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000