AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 En İyi FPS Oyunu Nedir Sizce? Hangisi?
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 4

Soldier
Üye



Turkey
İleti 304

İletim - 08/07/2005 :  13:12:44  Bilgileri Göster  Soldier'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Call of Duty ve Half Life 2 ikiside harika.

İmza atamadım, parmak bassam olur mu?
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 08/07/2005 :  14:23:49  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
FPS: First Person Shooter. Yani, en basit tanımıyla, ekranda silahın gözüktüğü oyunlardır. Doom, Half-Life, Call of Duty buna örnektir.

TPS: Third Person Shooter. Max Payne, Tomb Raider gibi, karakteri arkadan görüp yönlendirdiğimiz oyun türü.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

buraksadikbasar
Üye



Turkey
İleti 82

İletim - 08/07/2005 :  18:13:45  Bilgileri Göster  buraksadikbasar'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
en iyi fps bence call of duty ama medal of honor serisini de unutmamak gerekir özellikle "OMAHA BEACH" bölümünü

No Comment ...
Sayfanın En Üstüne Git

King Arthur
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 24/11/2005 :  16:54:22  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Bence en iyi fps KRONDOR arkadaşımızın deyimiyle tps The Punisher.3cdli bence al.
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 24/11/2005 :  20:42:51  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Ne demek istiyorsun? Bir oyun ya FPS'dir, ya da TPS'dir; ikisini beraber yürütemez. Burada FPS sorulduğuna göre, neden TPS öneriyorsun?

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 4 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000