AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 En İyi FPS Oyunu Nedir Sizce? Hangisi?
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 4

RealBetmen
Üye



İleti 136

İletim - 25/11/2005 :  14:43:12  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Unreal Tournament 2004 2007 çıkınca o olcak soora 2010 falan çıkarsa gene o olucak...

MiK Family

Sayfanın En Üstüne Git

t.H.e W.i.Z.a.R.d
Üye



Turkey
İleti 287

İletim - 18/01/2006 :  21:29:01  Bilgileri Göster  t.H.e W.i.Z.a.R.d'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
tarafından yazılan:

Ne demek istiyorsun? Bir oyun ya FPS'dir, ya da TPS'dir; ikisini beraber yürütemez. Burada FPS sorulduğuna göre, neden TPS öneriyorsun?



SW:Battlefront diycem ama TPS mi FPS mi ikiside oluyor
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 18/01/2006 :  22:29:12  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Kamera değiştirerek farklı açılardan oynayabilirsiniz; ancak oyunun türünü değiştirmez bu.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

MaN5oN
Üye



İleti 22

İletim - 19/01/2006 :  23:33:34  Bilgileri Göster  MaN5oN'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
QUAKE 3 ARENE TARTIŞILMAZ
Sayfanın En Üstüne Git

Geforce
Üye



Turkey
İleti 580

İletim - 23/01/2006 :  14:16:44  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
EN BÜYÜK:Call Of Duty:United Offensive

...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...

Mustafa Kemal ATATÜRK

Orada yakında bir Deniz var!

Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?

"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."

(:
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 4 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000