AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Quake 4 - Sniper Elite İncelemeler
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

forzAmd
Üye

Turkey
İleti 23

İletim - 27/10/2005 :  11:19:11  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Merhabalar.
İlk önce Quake 4 den başlamak istiyorum: Oyun bir nevi doom3 tarzı. Oyunu yapan firmadan tutunda grafik motoru bile aynı. Yine aynı tarz şeyler. Yapay zeka birazdaha iyileştirilmiş. Düşmanlar daha skılcı davranıyorlar örneğin ateş halinde iken sizden korunmak için saklanıyorlar. Bunun dışında atmosfer yine aynı. Tabi bunu ygaparken doom3 ile karşılaştırıyorum. Robotlar ve yaratıklar karşısında bakalım ne yapacaz

Sniper Elite: Belki bu yılın son çeyreğinde çıkan en iyi oyun diyebilirim. Oyun 1945 almanyasında geçiyor. Ruslar berline girmiş ve bizde alman askerini oynuyoruz. Oyun yapay zeka açısından çok iyi. Atmosferide mükemmel diyebilirim. Örneğin yıkık binaların arasından kaçarken yukardan geçen düşman uçakları tarafından tacize uğruyorsunuz. Bunun yanında düşmanla karşı karşıya kaldığımızda düşman bizi öldürmek için her türlü kombinasyonu deniyor:))))))
Oyunun en iyi tarafı ise animasyon olayı. Örneğin fire tuşuna uzun süreli basılı tuttuğunuzda bir animasyon giriyor ve kurşunun nasıl gittiğini ve nereye saplandığını gösteriyor. Bu benim çok hoşuma gitti. Bir başka olayda; diyelim düşmanı yaraladınız hemen arkadaşı geliyor ve onu sırtlayıp götürüyor. Tekrar söylüyorum herşeyiyle çok iyi yapılmış bir oyun. Oyunda sniper haricinde 2.dünya savaşında geçen her türlü ilah mevcut ve onlarıda kullanabiliyoruz. Tek kötü yanı ise oyunun zor oluşu. Bunun nedeni ise yapay zeka olabilir..... Kaçırılmaması gereken harika bir oyun.....

Forza AMD
eski şifremi hatırlayamadım için yeni kayıt olmak zorunda kaldım. eski nick name Traffic :))
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000