AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 The Matrix Path Of Neo Bişe Sorucam
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

Senceru
Yeni Üye

İleti 1

İletim - 28/11/2005 :  14:10:47  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Merhaba ben The Matrix = Pof u aldım yükledim çalışıo ama çok yawaş oynanmıo

sistem : p3 450 mhz - 512 ram - 128 fx 5200 ekran kartı

böle bi sistemim var ram ler 128-128-256 die ayrılmış

ben şimdi bilg imi hızlandırmam için naapmam lazım bi yardım

şöle bişey düşünüorm 128-128 i çıkartıo birtane 512 alıym hızlanır diimi yardımlarınızı bekliorm

shadowwalker
Seçkin Üye



Turkey
İleti 637

İletim - 28/11/2005 :  14:43:20  Bilgileri Göster  shadowwalker için bir ICQ İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
o işlemci o oyun için çok yavaş. rami değiştirmen oyunda bir miktar hız artışı sağlayabilir (bu farkedebileceğin kadar bile olmayabilir işletim sistemine ve arka planda çalışan programlara bağlı olarak; çünkü 512 ram o oyun için yeterli)

The closer you get to the meaning,the sooner you know that you're dreaming...
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000