AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Kurtlar Vadisi Irak
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 2

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 20/03/2006 :  00:23:00  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Grafik yapamazlarsa içeriği nasıl dolduracaklar? Pusu için o kadar uğraştılar, sonucunda 1-2 saatte biten bir oyun çıktı.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

black lord VOL DEMORD
Üye



İleti 131

İletim - 24/03/2006 :  23:44:09  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
beyler bence ırak deilde baştan başlasa

mesela;

bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik
baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak

yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı

sonunu düşünen kahraman olamaz
Sayfanın En Üstüne Git

Geforce
Üye



Turkey
İleti 580

İletim - 30/03/2006 :  19:27:58  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
black lord VOL DEMORD tarafından yazılan:

beyler bence ırak deilde baştan başlasa

mesela;

bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik
baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak

yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı


süper olur valla... [8:P]

...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...

Mustafa Kemal ATATÜRK

Orada yakında bir Deniz var!

Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?

"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."

(:
Sayfanın En Üstüne Git

mj
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 30/03/2006 :  19:42:19  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
baya eski bir konu canlandı yine galiba...
size link vereyim turk oyun ve grafik yapımcıları..

www.imengi.com

Sayfanın En Üstüne Git

myhtbusters
Üye



Turkey
İleti 17

İletim - 08/04/2006 :  19:18:50  Bilgileri Göster  myhtbusters'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
bence olur ama ole buyuk bi oyun deyil ancak oyun sitelerinde oynadıgımız
kucuk oyun olur :D
çunku türk oyun piyasası hiç gelişmemiş

darkness of face
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 2 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000