|
| Yazar |
Konu  |
|
|KRONDOR|
Editör
    
Turkey
İleti 8269 |
İletim - 20/03/2006 : 00:23:00
|
| Grafik yapamazlarsa içeriği nasıl dolduracaklar? Pusu için o kadar uğraştılar, sonucunda 1-2 saatte biten bir oyun çıktı. |
Alper & Soner ERGÜL Editör asergul@oyunsitesi.com |
 |
|
|
black lord VOL DEMORD
Üye
    

İleti 131 |
İletim - 24/03/2006 : 23:44:09
|
beyler bence ırak deilde baştan başlasa
mesela;
bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak
yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı |
sonunu düşünen kahraman olamaz |
 |
|
|
Geforce
Üye
    

Turkey
İleti 580 |
İletim - 30/03/2006 : 19:27:58
|
alıntı: black lord VOL DEMORD tarafından yazılan:
beyler bence ırak deilde baştan başlasa
mesela;
bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak
yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı
süper olur valla... [8:P] |
...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...
Mustafa Kemal ATATÜRK
Orada yakında bir Deniz var!
Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?
"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."
(: |
 |
|
|
mj
Üyeliği Kilitli
Turkey
İleti 0 |
İletim - 30/03/2006 : 19:42:19
|
baya eski bir konu canlandı yine galiba... size link vereyim turk oyun ve grafik yapımcıları..
www.imengi.com
|
 |
|
|
myhtbusters
Üye
    

Turkey
İleti 17 |
İletim - 08/04/2006 : 19:18:50
|
bence olur ama ole buyuk bi oyun deyil ancak oyun sitelerinde oynadıgımız kucuk oyun olur :D çunku türk oyun piyasası hiç gelişmemiş |
darkness of face |
 |
|
Konu  |
|
|
|
|