AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Kurtlar Vadisi Irak
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 2

The_Punısher
Üyeliği Kilitli



Turkey
İleti 0

İletim - 23/02/2006 :  19:40:40  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Sizce Kurtlar Vadisi Irakın Oyunu Çıkarmı Arkadaşlar Bence Çıksada GTA:sa Gibi 7 cd'li çıkar

Alper Küçükkaraağaç

The_Puinsher

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 23/02/2006 :  22:37:42  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Çıkmaz, çıksa da tek cd olur en fazla. Henüz birden fazla cdli oyun yapabilecek seviyede değiliz.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

mj
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 24/02/2006 :  08:25:43  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
haklısın KrondoR.
turkiyede oyun sektoru daha 2 CDlik oyun yapabilecek kapasitede değil..
bizim ulkemizde malesef universite ögrencilerini derslerle sınavlarla odevlerle boğuyorlar sonrada neden bir gelişim yok diyorlar...benim uzerimde yuk olduktan sonra ben nasıl uretime geçebilirim ki nasıl kendimi geliştirebilirim ki..
biraz konudan saptım ama oyun sektörünün hali beni çıldırtıyor..
kusura bakmayın..
iyi çalışmalar..
Sayfanın En Üstüne Git

PRİNCE OF PERSİA
Üye

Turkey
İleti 16

İletim - 24/02/2006 :  10:19:54  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
tarafından yazılan:

Çıkmaz, çıksa da tek cd olur en fazla. Henüz birden fazla cdli oyun yapabilecek seviyede değiliz.





bu kadar...
Sayfanın En Üstüne Git

007 JAMES BOND
Üye



İleti 267

İletim - 24/02/2006 :  14:12:54  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
mj tarafından yazılan:

haklısın KrondoR.
turkiyede oyun sektoru daha 2 CDlik oyun yapabilecek kapasitede değil..
bizim ulkemizde malesef universite ögrencilerini derslerle sınavlarla odevlerle boğuyorlar sonrada neden bir gelişim yok diyorlar...benim uzerimde yuk olduktan sonra ben nasıl uretime geçebilirim ki nasıl kendimi geliştirebilirim ki..
biraz konudan saptım ama oyun sektörünün hali beni çıldırtıyor..
kusura bakmayın..
iyi çalışmalar..



mükemmelsin MJ. KRONDOR sende çok doğru söylüyorsun.İkinizde haklısınız...
Sayfanın En Üstüne Git

ComPaNy
Üye



Turkey
İleti 34

İletim - 19/03/2006 :  18:39:29  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
ARkadaşlar 2 cd lik te çıkar 7 dide ama grafikleri iii yapamzlar bence yada savaş sahnelerini
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 2 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000