CrAzY_IVAN hocam makinanın önünde selam duruyorum.Senin bilgisayarın bizi bu oyun cehenneminden kurtaracak olan bilgisayardır.(Alet 2 gün sonra everything that has a beginning has an end diye sayıklamaya başlar)Benim kastım full detay oynayınca vereceği tepkiydi.Bide nası oynadın yani yağ gibi mi yoksa takılarak mı?Bu arada hakketten iyi bir oyun mu?Yani yarın ya Call of Duty 2'ye ya da buna başlıycam.
Türk demek Türkçe demektir.Ne mutlu Türküm diyene! Turgay Atacan'ın biriminden saygılarla
OYUN OYNAMAYI ÖZLEDİM LAM. Şu askerlik bitiminde en sağlamından bir makina yapıp tekrardan oyun dünyasına dönüş yapacağım. Ve sizleri bilmem ama ben torunlarımla birlikte HL15'i oynamaya kararlıyım (:
CrAzY_IVAN hocam makinanın önünde selam duruyorum.Senin bilgisayarın bizi bu oyun cehenneminden kurtaracak olan bilgisayardır.(Alet 2 gün sonra everything that has a beginning has an end diye sayıklamaya başlar)Benim kastım full detay oynayınca vereceği tepkiydi.Bide nası oynadın yani yağ gibi mi yoksa takılarak mı?Bu arada hakketten iyi bir oyun mu?Yani yarın ya Call of Duty 2'ye ya da buna başlıycam.
Ehehe yav düşük ayarlarda akıcı oynadım oyunu yine de mükemmeldi :), bu arada düşük ayardan ziyade, çözünürlüğü düşürün bu tip oyunlarda, grafik kartını kastıran asıl o oluyor...
Call of Duty 2'yi hele yağdan da öte oynatıyor :)))