AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 F.E.A.R.
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 3

CrAzY_IVAN
Editör

İleti 6191

İletim - 31/10/2005 :  23:44:45  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Allah Allah benim makina nasıl oynattı peki :)), seçilmiş makina benim ki ehuehe :P
Sayfanın En Üstüne Git

Turgay Atacan
Seçkin Üye



Turkey
İleti 285

İletim - 01/11/2005 :  20:19:03  Bilgileri Göster  Turgay Atacan'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
CrAzY_IVAN hocam makinanın önünde selam duruyorum.Senin bilgisayarın bizi bu oyun cehenneminden kurtaracak olan bilgisayardır.(Alet 2 gün sonra everything that has a beginning has an end diye sayıklamaya başlar)Benim kastım full detay oynayınca vereceği tepkiydi.Bide nası oynadın yani yağ gibi mi yoksa takılarak mı?Bu arada hakketten iyi bir oyun mu?Yani yarın ya Call of Duty 2'ye ya da buna başlıycam.

Türk demek Türkçe demektir.Ne mutlu Türküm diyene!
Turgay Atacan'ın biriminden saygılarla
Sayfanın En Üstüne Git

Rappier
Seçkin Üye

İleti 1848

İletim - 03/11/2005 :  13:01:15  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
OYUN OYNAMAYI ÖZLEDİM LAM. Şu askerlik bitiminde en sağlamından bir makina yapıp tekrardan oyun dünyasına dönüş yapacağım.
Ve sizleri bilmem ama ben torunlarımla birlikte HL15'i oynamaya kararlıyım (:
Sayfanın En Üstüne Git

Wolf Prince14
Üye



Turkey
İleti 112

İletim - 03/11/2005 :  13:27:24  Bilgileri Göster  Wolf Prince14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Rappier hocam HL15 dediğin Half Live 15 dimi hahahaha Beni güldürdünüz ya Allah'ta sizi güldürsün....HAHHAHAHAHAHAHAHHA

HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!!
Sayfanın En Üstüne Git

CrAzY_IVAN
Editör

İleti 6191

İletim - 03/11/2005 :  15:35:25  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
Turgay Atacan tarafından yazılan:

CrAzY_IVAN hocam makinanın önünde selam duruyorum.Senin bilgisayarın bizi bu oyun cehenneminden kurtaracak olan bilgisayardır.(Alet 2 gün sonra everything that has a beginning has an end diye sayıklamaya başlar)Benim kastım full detay oynayınca vereceği tepkiydi.Bide nası oynadın yani yağ gibi mi yoksa takılarak mı?Bu arada hakketten iyi bir oyun mu?Yani yarın ya Call of Duty 2'ye ya da buna başlıycam.



Ehehe yav düşük ayarlarda akıcı oynadım oyunu yine de mükemmeldi :), bu arada düşük ayardan ziyade, çözünürlüğü düşürün bu tip oyunlarda, grafik kartını kastıran asıl o oluyor...

Call of Duty 2'yi hele yağdan da öte oynatıyor :)))
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 3 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000