Yav bu nası bi oyundur oha yane bea.Lem hl2 full detayda bile kasmasken bunda kasıyo hemde düşük seviyede...amma oyun yapmışlar kardeşim beee peheyy..şindi oyunun kastığı makinaya bi bakın sonra yorum alacam...: -AMD 3400+ -gf4 Tİ4200 -160 hdd -512*2 kingston ram
Selam arkadaşlar F.E.A.R. 'ı yeni aldım. Kurulumunu yaptım ancak oyunu başlatmak için masa üzerindeki icona yada direk ara yüzden play!a bastığımda şöyle bir hata veriyor: "A required security module can not be activated. this program can not be executed" Bu ne demek yada nasıl kurtulup oyunu açabilirim bilen varsa bir zahmet anlatırsa çok sevinirim:)
Alla alla ivan benim makina niye peki böle yaptı?Bak kıllandım şindi ha.... amon; ben böle bişiyle karşılaşmadım.İng. de çoook zayıftır anca itiza pensil i biliyom sry :)
"A required security module can not be activated. this program can not be executed"= "Gerekli olan güvenlik modülü çalışmadı. Bu program görevini yerine getiremz." gibi bir şey diyor. Ne olduğunu anlamadım ya neyse...
- How many did you fall in love before me? - None! - And after me? - None! Tristan&Isolde
Valla bana sorarsanız bu fear zamanından önce çıkan bir oyun.Yabancı sitelere baktıysanız oyun Athlon FX-55,GeForce 7800GTX'i bile ağlatabiliyo.Artık o alette akıcı oynatamıyosa bizim emektarlar ne yapar bilemem.Bayramda alıp şöle bi güzel oynıycam(Artık işimiz Allah'a kaldı umarım adam gibi oynarız)
Türk demek Türkçe demektir.Ne mutlu Türküm diyene! Turgay Atacan'ın biriminden saygılarla