Juli sana birşey sorabilirmiyim? Polislerden biri kahramanımızın odasına giriyor. Tam çözümüde okudum ama geçemiyorum doğru cevapları verdğimi düşünüyorum fakat böcekler moralimi çökertiyor yine geçemiyorum nasıl olacak orası tam çözümüne de baktım ama anlayamadım...
Saolun arkadaşlar,tam çözümü çok aradım ama bulamadım Türkçe olarak,teşekkürler.Fakat ben yine takıldımBir böcük duvardan bana doğru geliyor ben yine o göstergeleri yapıyorum fakat doğru yaptığımı düşünsemde böcük beni düşürüp yemeğe başlıyor.Burada farklı birşey daha mı yapmak lazım yoksa ben mi hata yapıyorum.
Sırf bu oyun için Gamepad aldım ama bu yeri hala geçemiyorum.Tuşlara doğru bastığımı düşünüyorum farklı bir tuşa filan daha mı basmak lazım bir yerde?
merhaba ben siteye yeni katıldım fahrenheit oyununu kurdum oyun açıldı fakat oyunda hiçbirşey yapamıyorum. hangi tuşlarla kapı açılıyo. hangi tuşlarla adam sürükleniyo. bu oyunda hiçbir tu çalışmıyor. lütfen bana bu tuşları söylerseniz çok sevinirim ACİL! lütfen yardım edin :(
Tüm tuşlara bastığın halde bir şey olmuyorsa ve firewall olarak Zone Alarm kullanıyorsan, oyun ve tuşların etkileşimini serbest bırakman gerekiyor olabilir. Bunun için oyun sırasında Alt+Tab tuşlarına basarak Zone Alarm penceresinin açılıp açılmadığını kontrol edersin. Hangi tuşun ne işe yaradığını bilmiyorum dersen, o zaman yardımcı olamayacağım. Varsa, ayarlardan klavye ayarlarına bakarsın.