AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Fahrenheit (böcük saldırısı)
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 3

inanc
Üye



Turkey
İleti 32

İletim - 30/11/2005 :  09:19:09  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Juli sana birşey sorabilirmiyim? Polislerden biri kahramanımızın odasına giriyor. Tam çözümüde okudum ama geçemiyorum doğru cevapları verdğimi düşünüyorum fakat böcekler moralimi çökertiyor yine geçemiyorum nasıl olacak orası tam çözümüne de baktım ama anlayamadım...

by_inanc
Sayfanın En Üstüne Git

bomkonger
Seçkin Üye



Zambia
İleti 531

İletim - 02/12/2005 :  20:14:01  Bilgileri Göster  bomkonger için bir ICQ İletisi Gönder  bomkonger'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  bomkonger için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
alıntı:
bomkonger tarafından yazılan:

Saolun arkadaşlar,tam çözümü çok aradım ama bulamadım Türkçe olarak,teşekkürler.Fakat ben yine takıldımBir böcük duvardan bana doğru geliyor ben yine o göstergeleri yapıyorum fakat doğru yaptığımı düşünsemde böcük beni düşürüp yemeğe başlıyor.Burada farklı birşey daha mı yapmak lazım yoksa ben mi hata yapıyorum.




Sırf bu oyun için Gamepad aldım ama bu yeri hala geçemiyorum.Tuşlara doğru bastığımı düşünüyorum farklı bir tuşa filan daha mı basmak lazım bir yerde?
Sayfanın En Üstüne Git

inanc
Üye



Turkey
İleti 32

İletim - 06/12/2005 :  19:42:12  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
dostum bence sen ya zamanında basmıyorsun tuşlara ya da birşeyi yanlış yapıyorsun 4 gün önce bitirdim oyunu

by_inanc
Sayfanın En Üstüne Git

dodomen
Üye



Turkey
İleti 3

İletim - 25/03/2006 :  22:08:30  Bilgileri Göster  dodomen'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
merhaba ben siteye yeni katıldım fahrenheit oyununu kurdum oyun açıldı fakat oyunda hiçbirşey yapamıyorum. hangi tuşlarla kapı açılıyo. hangi tuşlarla adam sürükleniyo. bu oyunda hiçbir tu çalışmıyor. lütfen bana bu tuşları söylerseniz çok sevinirim ACİL! lütfen yardım edin :(

dodomen
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 26/03/2006 :  00:57:01  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Tüm tuşlara bastığın halde bir şey olmuyorsa ve firewall olarak Zone Alarm kullanıyorsan, oyun ve tuşların etkileşimini serbest bırakman gerekiyor olabilir. Bunun için oyun sırasında Alt+Tab tuşlarına basarak Zone Alarm penceresinin açılıp açılmadığını kontrol edersin. Hangi tuşun ne işe yaradığını bilmiyorum dersen, o zaman yardımcı olamayacağım. Varsa, ayarlardan klavye ayarlarına bakarsın.

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 3 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000