konuyu taşıdığın için saol 2. ci bölümde yaklaşık bütün odalara girdim birtane eksik görev var ama ne yapacağımı bilmiyorum yukardaki resimde kaldığım yer gösterdim bakıp yardımcı olursan sevinirim resimde helikopter odasına giderkenlazer ışıklarının olduğu yerdeyim helikopter tarafını da talan ettim bir otarafa bir butarafa git git dur ne yapacam acaba
Tebrikler hem Almanca(bilmiyorum)vede karanlık bir görüntü.Platorma vardın sanırım lazerli yeri geçip helikopter pistine gittiğine göre adamlarla çatışmış olmalısın yukarı çıkan asansörün ordaki subayın gözünü alarak geri giderek açılmayan bir yeri açacaksın(içeri girince bilgisayarlar kapıyı kitliyor ve yaratıklar saldırıyor)retinayı kullanınca gireceğin odada 3 cihazı kırarak sanırım magnefit dedği oydu yani radyo sinyalini kesen cihazı kırınca konuşma ve devam...kızı bulmaya:)Eğer bu değilse biraz daha detay alalım;)
sorunum cözüldü dostum eline koluna sağlık o makinalara ateş ettiğimde haritada sadece turuncu gözüküyorlardı ne bileyim bir iki defa daha eteş edince patlıyacaklarını eline koluna sağlık yardımların icin cok teşekkür ederim oyunu almanca bula bildim (teşekkürler)