hocam kusurabakma 2ci bölümün sonunda bir yaratık cıktı bu yaratığı nasıl öldürecez ilkin ateş ediyorum bana geliyor sonra kıza gidiyor birdaha ateş ediyorum bana geliyor sonra kıza gidiyor kızın görevi bitenekadar devam ediyor sonra başabaş kalıyoruz neyapmam gerekiyor
Sanırım daha önce yapmadın ilk karşılaşmada devamlı hareket ederek kaçan yaratıkla eğer boğuşma durumuna gelirsen yani yaratığı tutarsan critical strice mi öyle bir şey yani kritik vuruş durumu geliyor.O sırada bir bar çıkıyor hızlı hızlı vuruş tuşuna(bu tuş neydi hatırlamıyorum:)basarak bu barı doldurman gerekiyor tam dolunca ateş edersen kritik vuruşu yapmış oluyorsun.Yaratığı oyalayarak kızın helikoptere binmesini sağladıktan sonra yaratığa 3 defa kritik vuruş yapmalısın.Yaratık üzerine gelirken sen üzerine koş tam yanaştığında hafifi sol yap ve çalım at:) o sıra seni yakalyacak tam o sırada yazı çıkıyor hemen kritik vuruş için görülen bar çubuğu tam olarak doldurmalısın ve yüzüne bir ateş,bunu üç defa yap ve demo.Ben epey zorlandım mantık playstation için iyide klavyede gerçekten zor oluyor,mausun tekerleğini(umarım vardır)kritik vuruş barını dolduran tuşa ayarlarsan oldukça kolay dolduruyorsun.Kolay gelsin.